۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۲۱۴۶
امام جمعه شهرکرد:

مسئولان نسبت به مناطق محروم استان نگاه ویژه‌ای ندارند

نگاه مسئولان کشور به این استان نگاه ویژه‌ای نیست و در امدادسانی به مناطق برف‌گیر به نحو شایسته‌ای انجام نگرفته است.
مسئولان نسبت به مناطق محروم استان نگاه ویژه‌ای ندارند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد بر ضرورت خدمات رسانی به مردم مناطق محروم این استان تاکید کرد و گفت: بیش از چند هفته است که مردم مناطق محروم به ویژه دهستان موگویی در محاصره برف قرار دارند و راه‌های ارتباطی آن‌ها قطع است.

وی افزود: در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به مردم ارائه شد اما محرومیت در این استان به حدی است که نگاه ویژه مسئولان را می‏ طلبد.

نکونام با ابراز نارضایتی از مسئولان کشور در خدمات رسانی به مردم ماطق محروم استان، گفت: متاسفانه نگاه مسئولان کشور به این استان نگاه ویژه‌ای نیست و در امدادسانی به مناطق برف‌گیر به نحو شایسته‌ای انجام نگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت دهه فجر بر ضرورت اجرای درست احکام اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: اسلام از ما مطالبات بسیاری دارد که باید در تحقق این مطالبات اهتمام ویژه‌ای به کار گیریم.

نکونام با بیا اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: همین ویژگی همه ارکان و ساختار نظام را متحول و دینی کرد.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در برگزار جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: این انقلاب برخاسته از مردم است و مردم در برگزاری مراسمات ویژه ایام دهه فجر ابد حضوری گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۵:۱۱

29 Dec 2019